Mexico

En liten rapport fran mexico..
Jag har det KANONBRA.. Varmt och skont... 28-31 grader varje dag.. Fargen borjar titta fram och idag fick jag noja mig med att ligga i skuggan hela dagen..:)

Ingen direktkt ogongodis finns det har men kanske kommer under nasta vecka...
Entertainment teamet ar inte heller nagot att hanga i julgrannen.. Trakiga... Saknar den gamla goda tiden...

Har det lugnt och skont har (ibland kanske lite for lugnt) men kanske ar lika bra det...
Victor ar ett liten charmtroll och bara skrattar hela tiden... Vi har ju markt vem som ar popularast i varat gang... Hahaa*

Har inte direkt blivit sa mycket shopping (for min del) AN men det kommer nog.. vet ju exakt vad det ar jag vill ha...

Nu ar det dax att ga upp pa rummet for att gora sig iordning da varan bil kommer.. I morgon bar det av pa utflykt och fa snorkla lite och bada i havet sen pa fredag ska vi till enliten by som ar saa vacker men saa boring.. hahaa* (for lugnt och trakigt)

men vi hors sen..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback