Mkt mkt

Gick väldigt bra att ta sig till jobbet idag.. Va lite orolig då jag var tvungen att åka tåg (min direktbuss gick inte) men allt flöt på så jag va på jobbet strax efter halv 8.. Det ni... Undra om det går lika smärt och smidigt på fredag.. (ja jag har oturen att jobba)..

Annars då ?? Jo känner mig lite stressad.. Har en hel del att göra på jobbet, bl a fakturor, centrum, banken, fixa med julmaten, kvitton osv osv men förhoppningsvis vill mina program samarbeta med mig idag.. ;0)

Får se om det löser sig med min sista julklapp annars har jag faktiskt en reserv som jag får ta i värsta fall.. ;0) Pallar inte att åka och shoppa efter jobbet...

Nä nu ska jag inte sitta här och slappa utan dax att börja jobba..

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback