Testa ?

Jag skulle hem någorlunda tidigt idag för att tvätta och vad hände.. Åkte in till stan och shoppade lite, åt middag och skulle sen hem men slutade med att jag hamnade hemma hos Saras föräldrar på en fika så va inte hemma förens efter nio.. så kan det gå.. Nu har jag iallafall hunnit tvätta en maskin och plockat lite i lägenheten så nu är det sängen som gäller och jag hoppas verkligen att jag kan sova i natt...

Sitter och messar lite med Kjelle, han ska ju till Thailand den 28 dec och kommer hem igen den 30 jan.. Sa att min resa inte räknas eftersom det inte fanns några hunkar att titta på så nu har jag bokat en plats i hans högra hörn på väskan.. Hahaa*

Började tänka lite.. Undra hur långt man skulle komma om man gömde sig i en väska.. Troligen inte längre än till väskhallen men man kanske ska göra ett test ?? Hahaa*

Nä nu ropar tvätten på mig och vill bli upphängd sen tror jag även att jag hör sängen gnälla lite om att jag inte är där..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback