2 timmar

Mina 7 år med olycka började precis.. Försov mig 2 timmar i morse.. Stressar upp springer till bussen, vad händer.. Jo lilla klantiga jag trillar IGEN, dock gjorde jag mig inte illa vilket va skönt.. Så nu är jag på ganska dåligt humör. Haft mycket tankar i huvet på resan hit om både det ena och det andra och jag har väl kommit fram till att det måste ske lite förändring på vissa punkter då detta är ganska ohållbart i längden..

Funderar på om jag kanske gick till jobbet för tidigt, gick och la mig strax efter åtta igår och kollade lite på Nemo sen vaknade jag halv åtta i morse. Det är inte normalt att sova så länge om man är helt frisk.. Tur att det blir lugnt i helgen säger jag bara... =)

Alla säger God Morgon till mig nu på jobbet.. Det är FAN ingen God Morgon här inte...


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback