FET

Oj ser att jag inte bloggat sen i morse, då betyder det att jag haft mkt på jobbet.. Annars brukar jag iallafall kunna sticka in med något men så va inte fallet idag.. Hela tiden något att göra.. =S
Tror nog att det inte  bara va jag som va irriterad på jobbet idag.. Kändes som att det va lite smått irriterat lite överallt.. Så kan det vara ibland...

Nu håller jag på att göra Chili con Carne och snart kommer Ida plinga på dörren.. Tänkt att vi ska kolla på film ikväll.. Va det blir har jag ingen aning om.. Om vi tar något av det jag har eller om vi springer ner till Ica och hyr, mig spelar det ingen roll, men skulle ju vara skönt att hyra en då jag sett allt här hemma.. Mesta avverkades när jag va sjuk..

Beställde säsong 3 av Tusenbröder idag så den lär nog dyka ner i brevlådan i morgon.. =)

Konstaterat idag iallafall att jag blivit FET... Dax att gör nått åt saken.. No More Svulla....

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback