Flängt hela dan

Nu är jag helt död... Tog mig ca 1 1/2 timme att ta mig hem från Fia.. Men jag åkte ju med SL så det är inte så konstigt kanske...

Fotboll på Stadshagen idag.. Mkt trevligt... Speciellt att se alla gamla ansikten igen.. =) Kallt kan man inte komma ifrån att det va, speciellt för stackars fötterna.. Matchen i sig va helt ok.. Såg bra ut mestadels.. nya "Tauer" va helt ok.. Får se vad som händer där.. Slutade 1-1 efter lite slarv... Efter matchen bar det av till Star Bar för att kolla hockey... Hur man man tappa en 0-3 ledning till 4-4 ?? Fattar inte så nog sagt om det..
Efter matchen begav jag mig hem till Fia för att få lite mat i magen och kolla schlagern.. Tyckte nog att det vart helt rätt där..
Nu har jag som sagt precis kommit hem efter en spännande resa från Fia och jag kan lätt säga att det är sängen som gäller.. Min kropp är inte riktigt van vid att hålla igång.. Har ju legat nerbäddad dom senaste veckorna och nu har jag varit ute och flängt heeeela dan.. = HELT SLUT !!


Föresten... Om man får höra, gumman du är som en flygande skinn kastrull, ska man ta det negativt eller positivt ? Och vad sjutton är det ??
_______________


Kommentarer
Postat av: idis

hallå ja kom på att ja får börja följa dej på din blogg för i verkliga livet ses vi ju aldrig!!haha:)känn piken;)

2009-02-15 @ 07:59:27
Postat av: Sophia

jag har fått förklarat för mig va han mena me läderkastrull när jag blev kallad för det.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback