Frågor

Gud så seg jag är.. Inte kommit i badet än men nu är det f-n dax.. fastnade på bilddagboken.se och sparade ner gamla bilder (alla försvann ju när min data kraschade). Vilka minnen det väcker..  =)
Sen när jag va klar med det fastnade jag med Fia i telefonen och  alla frågor på facebook om sina vänner... Ganska kul att se vad folk har svarat om en själv..

Tror du att Natalie Sörqvist har haft sexuella fantasier om dig?Ja

Tror du att Natalie Sörqvist skulle ha sex med någon han eller hon aldrig träffat förut på fyllan?Ja

Tycker du att Natalie Sörqvist är snygg?Ja

Tror du att Natalie Sörqvist har haft telefonsex?Ja

Tror du att Natalie Sörqvist har haft en homosexuell erfarenhet? Nej

Tycker du att Natalie Sörqvist är en gold-digger?Ja


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback