Gyynter

Död men finurlig så kan man nog beskriva mig idag.. =) Hahaa*
 Är helt slut men känner mig endå lite busig.. Tur att jag har sånna arbetskamrater som jag har så man kan skämta om nästan vad som helst utan att någon tar illa upp..

Det har ju pratats mkt om att det är jag som smittat alla med förkylning, att jag hade med mig en "Gyynter" hem från Österrike som nu har hoppat på alla andra och smittat dom, och alla som känner min chef vet att ibland pratar hon i halva meningar och det kan vara ganska svårt att förstår vad hon menar. ;0) Man får lixom försöka slå ihop 1+2..
Idag på lunchen kom en patient fram till mig och frågade vem Gyynter va som jag hade träffat i Österrike och tagit med mig hem... Hahaa* och jag kan säga att han inte är den första som frågat..
Så jag undrar lite hur det låter på OH när hon pratar om "min" Gyynter eftersom folk tror att det är en snubbe jag träffat... =)
SLAMPA !?!




_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback