home sweet home

Äntligen hemma.. =) Tog sin lilla tid men så kan det vara när det är stopp i tågtrafiken mellan sumpan-jakobsberg.. Åkte en väldigt packad buss till Barkarby. Gick knappt att röra sig.. Men nu är jag som sagt hemma och nu är det duschen och sen sängen som gäller...
Är helt slut.. Inte van att vara ute på stan och springa... ;0)

Hmm undra om jag och Fia umgås lite för mkt. ??. Jag har haft en filofax i flera år men inte använt den på ett tag. Tog fram den igen förra veckan, (måste ha mer koll på vad som händer i mitt liv). Idag när jag va inne i stan med Fia tog jag fram min filofax och Fia började skratta.. Då visade det sig att hon har en exakt lika dan fast den större varianten. Hon köpte den för några dagar sen.. Lika barn umgås bäst eller vad säger man.. Vi har ju lika dana stövlar oxå...
 Som som folk säger.. Man frågar inte DU utan NI till oss...Hahaa* Love you Babe




Dax för en dusch

Natti natti

_________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback