Hon kan inte vara 27..

Sitter, ligger, står ?!? i soffan nu.. Gud så skönt.. Lag lite mat på tining ska bara kolla klart på Las Vegas (ja jag har fastnat för det) sen är det dax att laga lite middag.. =)

Pratade med Fia i telefonen påväg hem från jobbet (ovanligt ? NÄ) och vi hade lite kul.. Pratade om lite folk och så. Finns en blogg jag läser (Fia med) och jag vet inte har nog inte riktigt tänkt på det men en av tjejerna som skriver i bloggen är 27 år... Hallå ?? Jag trodde hon va 15 typ... För det första ser hon ganska barnslig ut, eller jag kanske ska säga JÄTTE barnslig ut men sen är det även sätter hon skriver på som gör det. Hon skriver som att folk vore helt dumma i huvudet och inte fattar någonting, till småbarn (tonåringar) Oki nu är det en sida som kanske riktar sig till folk i den ålder (hahaa och den läser jag oxå ja) men va inne på hennes privata blogg och läste och hon skriver exakt på samma sätt där.. Skrämmande..
Det är svårt att förklara men vet man vad jag menar förstår man.. =) Kul va det iallafall...

Nu är Las Vegas klart, dax att laga mat.. =)

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback