Inte hem efter jobbet

Tisdag och jag sitter på jobbet igen.. Första gången på länge jag vaknade med ont i halsen.. =( Trodde verkligen att det va påväg åt rätt håll men icke sa nicke..
Ska iallafall försöka att inte åka hem direkt efter jobbet, (gjort det nu varje dag dom senaste 3 veckorna). Idag tänkte jag nämligen skämma bort mig själv lite och shoppa.. =)
Vet precis vad jag ska ha så lär nog gå ganska fort.. =) Vem vet, kanske får sällskap av Fia idag oxå och det skulle vara trevligt.. Har ju inte setts så mkt på sista tiden då båda inte mått 100.. Man blir väl som man umgås.. ;0)

Idag på jobbet ska jag försöka få bort allt som ligger... Ligger inte efter på så sätt men skulle ju kunnat ligga lite före... Hahaa* Ny månad = många månadsrapporter...

Dax att byta dator då min inte alls vill spara läkarintygen jag skriver... =(

____________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback