Inte som jag tänkt mig

Blev inte riktigt som jag tänkt mig igår.. Fick ett samtal av min kära vän Becca som undrade om inte jag ville komma hem till henne igår och det ville jag.. Så efter jobbet bar det av till Söderhöjden..
Mötte upp henne och Andreas vid mataffären och sen lagade Becca jättegod kycklingröra med pasta..
Mamma Mia stod på schemat och det var väl en helt ok film, dock va vissa låtar ganska sega..
Becca började jobba idag kl 7 i Viksjö centrum så hon hängde på mig hem och sov där..
Jag vaknade till i natt av att hon pratade i sömnen.. Hahaa*, dock kommer jag inte ihåg vad hon sa, va ganska trött om man säger så... =)

Nu sitter man på jobbet igen och jag tror att den här dagen kommer att flyta på ganska bra då det är en del att göra eftersom vi har personalmöte på eftermiddagen..

Får se hur det blir ikväll om jag får se Tusenbröder eller inte.. Maten har jag kvar oxå så det är bara att värma.. Skönt.. =)

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback