Jag, Becca och Tanya

Sådär då är jag i stort sett klar.. Bara lite tvätt kvar i torkskåpet som behövde ca 30 min till... Själv är jag oxå klar.. nyduschad, påklädd och sminkad.. =)
Sitter här med mitt glas vin nu och andas lite..

Kom och tänka på en sak.. Tanya som fyller år, det är ju en gammal klasskompis till mig.. Vi gick i pararellklasser i högstadiet och sen när vi började i gymnasiet hamnade vi i samma klass.. Umgicks i stort sett varje dag, både i skolan och privat... Tillhörde det så kallade antigänget i skolan... Under tiden i gymnasiet lärde jag känna Becca, det va Tanyas barndomskompis klasskamrat och vi fyra hängde lite till och från.. När vi slutade gymnasiet tappade jag och Tanya kontakten och likaså jag och Becca.. Tog några år så får jag ett samtal från Becca där hon berättar att hon ska flytta in dörr i dörr med min mamma, och efter det har vi haft konstant kontakt.. Lite kul... Tanya tror jag att jag träffat max 5 gånger sen gymnasiet och det va endå 7 år sedan jag tog studenten så ska faktiskt bli lite kul och träffa henne idag..

Hmm undra om jag kanske ska gå ner i tvättstugan och kolla om tvätten är torr för snart lär väl Becca ringa och säga att hon slutat och då är det dax att gå... =)



Jag och Becca


________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback