Jag tycker om stooooooooora grejer

Som vanligt känns det som att förmiddagen har flygit förbi.. Fått undan en hel del.. Månadsrapporterna är nästan klara.. Bara upplupna intäckter kvar och det är det tråkigaste, men det löser jag lätt när jag fakturerar i eftermiddag.. =)


Råkade säga på jobbet idag :                      
- "Jag tycker om stooooooooora grejer"

Det va något som tydligen va jätte kul.. Jag pratade om stora Te koppar men dom andra associerade tydligen till något annat .... Då ska man endå tänka på att jag jobbar med 50+


Tisdag 3/2

Ugn grillad kycklingfilé med bearnaisesås
Pocherad fiskfilé med hummersås
Yakiniku (skivad entrecote med grönsaker)  Japanskt







Blir nog kycklingen eller Yakiniku..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback