klantig.se

Hade gärna legat kvar under mitt täcke i morse när kl ringde.. Sååå varmt och skönt.. Till skillnad från ute då det va svinkallt.. Brr*
Ont i knät har jag oxå efter jag slog i det i en dörrkarm igår...klantig.se...

Tror att jag kanske mår lite bättre idag men vågar inte riktigt känna efter för då kanske jag känner något som inte känns nu.. Läskigt va det i morse iallafall, när jag stod och väntade på Jarmo så högg det till i vänsta bröstet, och varje gång jag andades in högg det ännu mer... Försvann efter ett tag men va riktigt obehagligt..

Annars är jag ganska tom.. eller tom och tom.. Har många tankar i huvudet just nu.. Om både bra och dåliga saker.. Men med tom menar jag att jag inte direkt har någon vilja eller lust med något.. Vill bara vara, dra täcker över huvudet och bara försvinna för ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback