knack knack ta i trä

Jobbet i alla ära, men visst va det nog skönt att ligga hemma i sin soffa oxå.. Blev lite långtråkigt efter ett tag men tänker jag efter riktigt noga så va det sååå skönt.. Så nu sitter jag här och verkligen läntar hem till min dusch, mina mjukiskläder och framför allt min soffa..
Mat fick jag över igår oxå så det är bara att värma när jag kommer hem.. Lyx...

Lite sugen är jag på att åka till Gävle den 21 men samtidigt vill jag vara hemma och kolla melodifestivalen.. Svårt val där.. Är ju hemma runt 21 och då har jag ju missat det jag vill se.. Tåls att tänka på..

Annars då ?? Jo känns väl som att jag är på bättringsvägen och det känns faktiskt väldigt skönt.. knack knack ta i trä..
Oj kl är redan halv fyra, dax att jobba undan det jag har... =)

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback