Lasange, semla, balkong och bad

Nu är jag riktigt mätt.. Lasangen var utsökt och det va så bra att jag t o m fick med mig 2 lådor hem.. =) Gick ner till Ica innan jag gick till morsan och köpte semlor som vi nu oxå har tryckt i oss...=)

Kom ju på att fr o m i morgon så börjar dom ju med balkongerna så nu har jag precis tömt hela balkongen.. Kändes lite tråkigt att ta ner blommorna då dom har hållt sig så pass länge.. Men inte så mkt att göra av.. Står i valet och kvalet om jag ska slänga mina stolar och köpa nya sen, eller om jag ska behålla dom tills jag köpt nya så jag inte står utan ?? Måste isåfall bara försöka trolla lite så dom får plats i förrådet...

Nu är det dax för Gossip Girls och sen får jag äntligen min efterlängtade bad.. =)

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback