Låt ingen förstöra det

Har vaknat på helt RÄTT sida idag... Känner mig pigg och glad, på bra humör med andra ord... =) 
Då gör vi ett nytt försök idag... Låt ingen förstöra det (som sist)... Snälla...

Tror jag har det mesta under kontroll på jobbet även om jag inte kunde "jobba" så mycket igår..

Ikväll kommer Sara och det blir gamla NattisNöt och TaraBanan takter.. Hahaa* Kan sluta hur som...
Känns faktiskt ganska skönt att ha något "planerat" en fredag för en gångs skull.. Varit hemma så mycket sista tiden.. Dock tänker jag nog kanske inte köra fullt ut men nästan.. Hahaa*
Middag och förkrök hos mig, inflyttningsfest med Micke och sen får mans e vart kvällen tar oss...

Kanske ska jobba vidare ?? Japp

Tralalalalaaa SALSA

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback