Min dom

Sådär nu har man fått sin dom.. Ingen halsfluss, ingen bihåleinflamation däremot har jag en kraftig svullnad i näsan och nu är det vila som gäller.. Vila tills jag mår bra.. Fått några tabletter och sen hostmedicin.. Kommer ligga tills jag är frisk.. Hellre 1 dag för mkt än 1 dag för lite...
Pratat med jobbet så dom vet om detta...
Nu är det mat som gäller.. Och dricka.. sååå torr i halsen nu. .Inte druckigt sen kl 13....

Klantig är jag oxå.. Va på apoteket och hämtade mina mediciner..
Kommer hem och ska öppna dörren, ställer ner min påse i trappen och poff den välter och jag har hostmedicin på hela golvet... =(
Bara att vända och gå ner till apoteket igen och fixa en ny... Inga problem.. men det sög då flaskan kostade 108:-  så min medicin gick totalt på 282:-..... :0(


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback