Pain kill pill

Hunnit med en hel del på jobbet idag.. =) Har t o m hunnit med att få ännu mer ont i ryggen.. Inge bra.. får se hur det utvecklas under helgen annars får jag gå till nappe och kolla så att inget ligger snett.. Iallafall varit uppe i centrum nu och handlat och då passade jag på att gå till apoteket och handla lite värktabletter...

Nu är det inte många timmar kvar tills jag får gå hem... =) HEEEELG... =) endå har jag inte jobbat en hel vecka men längtar som f-n att komma härifrån.. få lite timeout.. Fortfarande oklart vad jag ska göra ikväll men har ingen brådska att bestämma mig..

Pratade med mamma innan lunch idag.. Håller tummarna för att det funkar.. Skulle bli så ballt.. Hahaa*


_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback