Sjuka drömmar

Efter lite TV tittande igår så somnade jag direkt.. Kändes som jag låg i samma ställning när jag vaknade.. Inte vaknat en enda gång under hela natten och det va evigheter sen det hände.. =)
Vet dock att jag haft riktigt sjuka drömmar.. Svårt att förklara vad det handlade om för det finns inte riktigt något sammanhang i det hela...Lite mord, lite kärlek, lite nerladdning, lite bussåkande m.m.. Ja ni fattar..

Nu är det en ny dag på jobbet.. Tisdag... ???...Inget speciellt med det.. Eller ??.. Skönt iallafall att jag har rester kvar hemma så slipper jag laga mat när jag kommer hem.. Funderar dock på att ta en promenad ikväll när jag kommer hem för kommer ni ihåg vad jag skrev igår.. Jag ÄR FET... Hahaa* Men känner jag mig själv så kommer jag bara sätta mig hemma och slappa i soffan som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback