sova ??

Jag har inte varit ute på länge därför har jag kört två kvällar i rad som slutat sent,.... =) Men lika glad är jag för det... ;0)
Va väl hemma strax efter 5 i natt oxå... Sånt som händer.. Kul hade jag iallafall och inte är jag bakis idag heller så det är skönt..
Först Oleary´s och kollade hockeyn vid fyra igår, sen hem till Fia och kolla Melodifestivalen.. Slutade som jag hoppats.. =), In til stan och Kellys, trevligt som vanligt.. Micke och Marios kom dit och vi satt och snacka massa skit om allt och ingenting...
Fia bestämde sig för att åka hem och jag och grabbarna begav oss till Pattan.. Trevligt men jävla skitmusik överallt...
Marios drog til Nacka och jag och Micke till centralen där vi märker att bussen precis  åker ifrån oss..
In i en taxi och vid Bagartorp kom vi ikapp...Ibland är det tur att man har kontakter..Hahaa*

Somnade ganska fort om man säger så men endå vaknade jag vid 10.30.. Vad hände med sömnen ?
Precis kollat klart på Patrik 1,5 och funderar nu på om jag ska sätta på en till film, om jag ska städa lite eller om jag ska lägga mig i ett varmt och skönt bad...


Middag hos mamma sen ikväll iallafall.. Lasange.. Mums...
 =) =)


- Skulle du kunna sätta på min vän så jag slipper höra
henne tjata om det hela tiden -
Hahaa*

________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback