sugen på ?

Jaha äntligen är det fredag igen.. =) Men inte vilken fredag som helst utan fredagen den 13.. Men lika bra och vänja sig för om en månad är det fredagen den 13 igen.. =)
Idag likasom igår känns det som att det kan bli en bra dag.. Ingen som stormat in och förstört den än så länge iallafall.. Om jag måste ha något och klaga på (känns som en vana nu sista tiden) så är det att min rygg gör satans ont idag.. Men jag överlever.. Står ju på bena iallafall.. =)

Blev inte riktigt som jag tänkt mig ikväll så just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Har lite olika förslag men vet inte riktigt vad jag är sugen på.. Just nu tack vare ryggen så känns ju soffan ganska lockande med en bra film och lite smått och gott att snaska på men vem vet jag kanske ångrar mig framåt eftermiddagen..

I morgon är det iallafall dax för fotboll igen.. =) Längtat så.. Hoppas bara inte att det är alltför kallt..

 

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback