1200 filer

Sådär nu har jag kämpat mig igenom nästan 1200 filer som jag snodde från Fia idag när jag va där... Musiken sket jag i... Filmerna tar jag i morgon men alla bilder (dom det va flest av) har jag nu gått igenom.. Phuu*... Det tog sin lilla tid om man säger så.. Många har jag redan sett medans en del kändes helt nya.. Kul...
Det roligaste jag hittade va nog filmerna från dansen med Tony Erwing... Hahaaa* fy fan vad man såg ut.. Trodde inte att någon filmat utan bara tagit kort.. men ack så fel jag hade...

Va kul att se Fia igen.. länge sen sist... =)



Satt och kollade lite på youtube hemma hos Fia, på både det ena och det andra och vi började småprata lite om en sak.. Fan jag blev lite sugen på att starta en... Hahaa* Tror det skulle kunna bli ganska kul... Vad tror du babe ?? Ska vi inte testa ??

Jag är helt inne på att göra en sak men vet bara inte hur jag ska lösa det på bästa sätt... Måste komma på något bra där... Just nu känner jag mig faktiskt taggad till 1000.. .Hahaa* Kommer ihåg hur det lät för ett halvår sen.. I helvete heller...

Nä nu är det sängen som gäller...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback