3 flugor i 1 smäll

Blev en trevlig kväll hemma hos Danne och Tessan... =) Satt och drack lite och snackade massa skit... ;0)
Tog en taxi hem till Fia sen där jag sov... Jag sov jättebra tills jag vaknade i morse, sen har jag legat och vridit och vänt mig några timmar... ;0/

Det ringde på min telefon och det va min far som ringde.. Han ville ha nr till Linda då brorsan jobbar.. Visade sig att han skulle hem till dom och lämna en dator och jag va ju inte den som va den utan jag frågade om inte han kunde hämta mig hos Fia och köra hem mig  (Han har ju faktiskt inte sett lägenheten  sen jag flyttade in) och det ville han.. Skööönt..
Så 3 flugor i en smäll... 1 Fick åka bil hem, 2 pappa fick se lägenheten och 3 jag fick träffa honom (sist va på bröllopet i aug)
Nu sitter jag i min soffa och har precis ätit lunch.. Ska ta och röra mig ner till Ica för att handla för kvällen då Fia kommer och vi ska kolla Körslaget.. =)
Ska även in till stan en snabbis för att klippa mig... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback