inte som jag planerat

Min planering på jobbet sprack lite idag, =( men jag kan ju inte hjälpa att bankerna inte har tillräckligt med pengar så jag kan växla, att dom bara går ner i bankvalet 1 gång per dag och tar pengarna slut så får man vänta... (beställt tills i morgon nu iallafall), sen att mitt internet (eller om det är programmet jag använder vet jag inte) strular så jag inte får ut mina fakturor är ju inte heller något jag kan hjälpa..
Lätt datorn  få en liten lunchrast så den kanske ville jobba sen men icke sa nicke... =( får försöka med jämna mellanrum annars får jag komma på en annan lösning då jag måste få iväg dom IDAG
Har ju ett gamalt program jag kan använda men då måste jag ju lägga in allt på nytt och det vill jag ju helst slippa..

Ikväll tänkte jag åka hem och bädda ner mig i soffan med tända ljus runt mig och kolla på Gilbert Grape... Länge sen jag såg den.. =)   *MYS*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback