känner mig naken

Gud så konstigt det känns att dricka, undra hur det blir när man ska äta..känner mig naken... Min kära vän sen ca 7 år tillbaka är utplockad.. Fick en liten infektion som inte vill ge med sig så lika bra att plocka ut.. Har nog vuxit ifrån det lite oxå tror jag men vet vet, kanske ångrar mig sen när tungan mår bra igen och stoppar in den men just nu får den vara ute ett tag...



som att det kan behövas just nu.. Börjar känna mig mer och mer hängig.. Försöker få ner en kopp Te så att det ska kännas lite bättre i halsen och det gör det nog..

Dagens lunch:
                                   * Baconlinda kycklingfilé i skysås
                                   * Cocospanerad fiskfilé med senapcrème
                                   * Wokad biff med bambuskott  

Hmm tror det blir kycklingen eller woken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback