Tusenbröder och godis

Ingen mer handledning.. =) Har inte gett mig något och gav mig inget i dag heller... Och fick tillstånd idag att slippa... ;0)

Ligger/sitter i min soffa och kolla på tusenbröder och käkar godis.. =) ( När jag kom hem idag så låg mina filmer som jag beställde igår i brevlådan.. =) ) Min kväll va räddad... Tjoo, upptäckte även att en gamal patient är med... Hehee*

Annars mår jag väl sådär.. Huvet gör ont som f-n, snoret rinner,, rösten försvinner m.m
Känns som jag inte gjort annat än klagat på mitt mående dom sista två veckorna men så är det... SNÄLLA GÖR MIG FRISK SNART...

I morgon är det sovmorgon som gäller sen får man se vad som händer.. Vet iallafall att det blir körslaget framför TVn =( Sen oom det är hos mig eller Fikus det visar sig....

Dax för avsnitt 2 nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback