Helgen

Det har inte blivit många timmars sömn denna helg måste jag säga. Men endå känner jag mig faktiskt inte så trött, dock har jag väldigt ont i halsen.. Får INTE bli sjuk nu när jag ska åka iväg..

Fredag kom Fia hit på middag, Nea kom senare och vi drack några glas vin innan vi begav oss till Jakan för att ta några öl på PG... Kvällen slutade med att Becca och Fia åkte hem och jag och Nea fick med oss ett gäng killar från Schweiz till MP sen blev det efterfest hos mig.. Lite impulsivt sådär men det va en trevlig kväll..



Lördag upp vid 11 för att bege sig in till stan då det va storsattsning på hovet.. Sjukt bra stämning måste jag säga.. Förlorade matchen gjorde vi oxå men alla va glada endå...

 


Gick till hotellet efter matchen, begav oss sedan till Arken. Men då vi tydligen va för högljudda fick vi inte beställa in mer dricka... Gick då till Mest där dom flesta käkade... Fia, Sara, Dolken och Lisa åkte hem så jag, Anki, Jakan och Jeanette gick till Kellys.. På Kelleys träffar vi andra från hockeyn och vi är några st som beger oss till Patricia..
En helt lyckad kväll, Hann med första tåget  hem, somnade dock och vaknade i Bålsta.. Kl 07.00 klev jag iallafall av tåget i Jakobsberg. Kom hem satte mig framför datorn och tittade lite..8.00 la jag mig i sängen och släckte lampan..

Vaknade vid 11 idag och har legat i soffan största delen av dagen. Gick till morsan och käkade middag och plockade ihop mina skidgrejor..

måndag-tisdag-onsdag-torsdag kvar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback