Barnfilm nästa... hahaa*

Nu sitter jag i min soffan inlindad i en handuk.. Nyduschad och fräsch... =) Snart dax att bädda ner mig i sängen...

Eftermiddagen på  jobbet gick som smör och jag hann med det jag skulle + lite till =)  Åkte iväg till Beijers med en av patienterna och handlade och då passade jag även på att handla lite smått till mig själv.. Spikarna fungerade dock inte så mina lister i sovrummet får sitta löst ett tag till men däremot fick jag ordning på mina sladdar så nu är inte dom överallt.. =)

Va ute på en promenad med Nea ikväll och det va riktigt skönt. Hade gärna gått lite till men då Nea va tvungen att gå hem och packa blev det bara ca 45 min, men nästa vecka då blir det längre.. =) Nu jä-lar kör vi... Soppa kanske.. Hahaa*

Hade  tänkt att gå på bio med Fikus i morgon men filmen vi tänkt gå på går tydligen inte på kvällen. Sista föreställningen är 16.45... Hmm... Barnfilm ?? Hahaaaa*

Nä dax för sängen..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback