Gjorde susen

Kvällen igår var jätte skön.. =) 2 långpromenader blev det och sen ett långt bubbelbad.. Kände mig sååå avslappnad efteråt måste jag säga.. Sovit som en stock har jag gjort oxå.. Promenaden i morse gjorde susen den med.. =)
GODMORGON VÄRLDEN, VILKEN UNDERBAR DAG typ.. hahaa*
Men ska faktiskt bli skönt att få komma hem ikväll.. Känns faktiskt inte som att jag varit hemma så mkt sen jag gick på semester, är alltid något på kvällarna som gör att jag bara kommer hem och går och lägger mig..
Samtidigt vill jag inte bara åka hem ikväll utan jag håller tummarna för att Bror, Linda och Knådd kommer på besök till mamma.. Länge sen sist vi sågs och han har ju vuxit en hel del... =)



Fasters stolthet.. =)
_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback