Home Sweet home.. =)

Hemma igen ifrån en vecka som varit så jä-la mkt bättre än vad jag trodde.. Trodde verkligen att jag skulle få panik och dra men icke sa nicke.. =)
Visst har det varit jobbigt på vissa sätt men i det stora hela så har det det varit kanon... Har sett så sjukt bra spelningar..Men kan endå säga att om jag åker på festival igen så blir det i husvagn eller husbil...

Nu sitter jag iallafall hemma hos mig med mina kära vänner som jag saknat en del och dricker lite Rosé.. =)

Hörs i morgon..



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Välkommen hem! :-) Själv vågar jag inte ens försöka att åka på nåt sånt där just för själva campinglivet. Men ni hade ju ganska tur med vädret. Inte för varmt och inte så mycket regn väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback