Måste våga chansa

Home sweet home säger jag bara.. =) Evigheter sen.. Min egen säng bara skriker efter mig... Eller så kanske det är så att jag skriker efter den.. Hahaa*

Efter jobbet mötte jag upp Annika (Sara och Neas mamma) och va på en liten föreläsning inne i stan.. Måste säga att allt låter så himla bra men jag är endå så osäker på vad jag vill..
Det va som Micke sa.. Du har ju bara träffat folk som har positiva erfarenheter klart att det låter bra.. Om det va så himla enkelt och bra tror du inte att alla skulle hålla på med sånt då ??
F-N jag är verkligen kluven...
Men endå känns det som att livet går ut på att leva, våga chansa, göra saker man inte trodde man kunde etc etc.. Vad har jag egentligen att förlora ?? Men jag måste absolut sova på saken och inte göra något förhastat..
Något jag iallafall ska göra är en Mindmap.. Tror den kommer hjälpa mig med mycket i livet... Ha något att sträva efter..

Nä nu är det dax att tvätta av sig sminket och sen dra täcket över huvudet och föras bort till drömmarnas land..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu blev jag nyfiken! Vaddå? Föreläsning om vad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback