bla bla blaa

Bästa tiden på arbetsdagen börjar närma sig  =) LUNCHEN.. då får man sova.. Hihii*
Tror det behövs nu för har fortfarande inte riktigt kommit igång, va påväg där ett tag men blir så trött när jag hela tiden upptäcker alla fel min "vikarier" har gjort när jag haft semester... Nu va det ju inga stora grejer men skulle vara skönt att kunna gå på semester någongång utan att komma tillbaka och en del saker ligger och väntar, saker är gjorda som man inte riktigt vet hur dom är gjorda...Saker är FEL gjorda så det är bara att göra om..etc etc...
Tror att jag stör mig mer på saker för att jag är lite less på detta just nu... Det låg ju iallafall inte så mkt och väntade på  mig som det brukar göra och det är ju alltid positivt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback