Vill inte, vill inte vill inte

Jaha då är det dax att hoppa ner i sängen då.. Sista natten ute på värmdö sen får jag sova i min säng.. MIN säng som jag bara sovit i ca 2 ggr på dessa två veckor.. Jag längtar kan jag säga.. =)

Matchen idag gick ju inte så bra,  Det såg bra ut där ett tag, men som vanligt orkar vi inte hela matcher.. Vi vill inte riktigt ha boll och göra något..Kondis`?? Vad hände med den ??? Dock tycker jag inte att det va ett rättvist slutresultat.. Jä-la skitmål dom lyckas få in i slutminutrarna.. Jaja inte så mkt att göra åt men det suger lite endå...

Något annat som suger är att jag börjar att jobba i morgon... =(.. Har verkligen ångest kan jag säga.. VILL INTE... Mått så jä-la bra under mina 2 lediga veckor... Knappt några huvudvärkstabletter alls, men nu när det börjar närma sig kommer det direkt.. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback