Effektiv dag

What a day.. Ingen ro och ingen vila, men det är så jag vill ha det.. =)

Dagen kanske inte började så jättebra, först gick min låda sönder när jag skulle dra ut den... Bara tömma, rensa och limma.. Efter det fastnar jag i gardinen och drar ner hela gardinstången och den går oxå sönder...  SUCK...Bara att köpa en ny..

Fick jag något ryck så har rensat hela min bokhylla och gjort fint nu.. Så nu har jag saker som BARA jag behöver där.. Slipper jag ha massa spring bakom mig.. =)

Har även gjort lite beställningsblad så att det ska bli lättare att veta om något tar slut (dock vet man aldrig om det riktigt kommer fungera på detta ställe), känner att andra på företaget måste kunna beställa saker även fast jag är borta..

Nu är det dax att ta tag i nästa projekt.. Tror det kommer att bli bra det här.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback