Ibland har man det bra... =)

Hur bra har man det inte när man får ligga på en badstrand under arbetstid.. =) Ibland hatar jag mitt jobb och ibland bara älskar jag det... =)

Hem till Fam Eriksson efter jobbet för att kolla fotboll och äta middag.. Första halvlek va verkligen inte bra och precis när jag va påväg att ge upp kom grabbarna igång och det blev riktigt spännande.. =) Jävla otur att det blev straffar och att det va det vi föll på.. Men dom ska ha en stor stjärna för vad dom åstakommit under detta EM... Svenska landslaget kan hoppa upp och ta sig.. Ett gäng överskattade divor...Här kommer nya landslaget.. =)

Middagen är precis avklarad och jag ska nog snart ta och bege mig hem då min kära vän Sara ska upp tidigt i morgon och jobba..
Försöka komma upp tidigt i morgon så man kan njuta av solen i sin helhet.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback