Killar kan inte grilla

Sol idag igen.. =) Njuter..

Igårkväll grillning med grabbarna.. Säger bara... KILLAR KAN INTE GRILLA... Samma sak på midsommar.... Häller ut kolen, på med tändvätskan och sen tänd på direkt... 
Låt tändvätskan sugas in i kolen INNAN ni tänder på..
Tålamod... Vänta...
Blev iallafall jävligt gott tillslut.. =)

Fotboll va det igår oxå... Missade dom första 15 min så känns lite som att man missade hela matchen... 2.dra halvlek va ju värsta sömnpillret.. Inte kunde man se att Serbien hade 2 man utvisade... Men vi vann ju iallafall och det är ju huvudsaken.. ;0)

Idag en ny dag med nya plickter. Måste se till att jag kommer in i mina rutiner på jobbet, känner att jag tappat dom lite...Men så länge jag får allt gjort är det ju bra men känns lite rörigt som det är just nu..




_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback