mycket nu...

Hahaa* det händer mkt nu..

Igår blev det inte alls som jag tänkt mig.. Hamnade på Gröna Lund efter jobbet.. =) Säger  bara ÅK INSANE... =) Så jävla skön.. ;0)
Hade en väldigt trevlig kväll med Sara, Karin och Jonte..=) Kände mig som ett barn igen.. =)



När jag kom hem igår låg det ett brev innanför dörren från Handelsbanken..

Handelsbanken har fått information om att ditt kortnummer kan ha hamnat i orätta händer och kan komma att utnyttjas obehörigt. Vi vill därför att du snarast spärrar ditt kort och beställer ett nytt..

Kul när man precis fått lön.. Utan kort nu tills mitten av nästa vecka.. Positiva i det är att jag inte gör av med så mkt.. =)

När jag va i Norrköping för några veckor sedan och hälsade på Sara så deltog vi i en tävlig där man skulle gissa hur många ärtor det va i en glasburk.. Man kunde då vinna tillbaka pengarna som man handlat för.. Nu ringde dom från Coop i Norrköping och sa att jag gissat rätt och har vunnit tillbaka mina 179:-.. Alltid något, synd bara att jag inte hade storhandlat.. =)
Frågan är ju bara när man kommer till Norrköping nästa gång för att hämta ut "priset"



_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback