Oj oj

Oj tiden har bara flygit iväg ikväll.. Legat i soffan och läst min bok, inte haft någon koll på vad klockan varit... Har lite kvar att läsa men tror nog att jag ger mig för idag.. Måste ju sova..
Kvällen blev inte som jag tänkt mig och jag missade mitt besök jag skulle varit på vid sex.. =( Får försöka lösa det i morgon på något sätt...

På lördag är det dax för återträff med gamla klassen (10år sen sist) och jag tror jag har det mesta under kontroll.. Bara en sak... Vad kan man bjuda på för lätt och enkelt tilltugg ??

I  morgon är det redan fredag igen.. =) Måndagen va tung men annars har veckan flytit på bra..
Många bra saker har hänt...Det jag har strävat efter har blivit verklighet.... =) Bra jobbat Nattis.. ;0)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback