Sista veckan

Sådär då har sista veckan innan semester startat.. Känns som att jag har det mesta under kontroll.. En del genomgångar ska jag ha i veckan men tror inte att det blir några problem... Ska även försöka beställa upp lite saker så att det finns i lager.. =)

Kl 06.15 idag gick jag upp till busshållsplatsen där mamma stod och väntade med en taxi... 06.40 va vi framme på centralen.. Lämnade mamma på perongen 07.03 och gick ner till tunnelbanan för att åka till jobbet.. Den där kvarten tidigare jag åkte kändes det faktiskt som att jag hann med en hel del.. Hann t o m vakna till liv.. =) Inte för att jag va så trött men endå.. =)

Nä kanske ska försöka få undan lite innan första genomgången börjar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback