Skjut dom..

Tycker inte om att det inte går att mmsblogga... =( Blir lixom inte lika mycket uppdatering..

I morse så var bussen (för en gångs skull) alldeles för tidig.. =( Så det blev till att åka Pendeltåg för min del.. Kom precis i tid till jobbet..Här är det fullt ös både på ont och gott.. Dagen kommer iallafall att gå fort (hoppas)..

En dag som denna vill jag verkligen inte jobba..Vill hellre vara ute i solen och njuta.. Men tyvärr blir det så att jag måste sitta inne framför en dator... =(

Föresten, är det någon som har ett hagelgevär eller nått liknande ?? för dessa jä-la fiskmåsar gör mig tokig på mornarna.. Kl 5 börjar dom skrika... och det är ju inte lite.. Likaså på kvällarna håller dom på oxå...
Det ska inte finnas fiskmåsar i ett bostadsområde ganska långt från vattnet.. ARG*



_______________


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag HATAR fiskmåsarblääääää och fyyyyy....du vet ju hur rädd jag var på restaurangernas dag i kungsan när de flög ovanför oss HAHHA:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback