Midsommar

Usch vad tråkigt.. Har mobilbloggat massor och bara 1 bild har kommit fram.. =(

Vi har iallafall haft en kanonhelg med kanonväder.. =)
17st blev vi och större delen va ute under hela helgen.. Leken jag och Sara hade verkade uppskattad så det va ju skönt med lite variation.. =)

 

Igår hade Dolken och Kjelle varit och köpt  metspö så vi tre gick ner för att fiska och större delen av folket följde med så alla va utspridda i trappan, på berget, i båten och på bryggan.. =) Där satt vi i solen allihopa och bara njöt, och jag kan ju stolt säga att jag va den som fick flest och störst fiskar.. Hahaa* Fam Erikssons middag är räddad idag..
;0)
 

Vi har spelar kubb, badad, ätit gott, dansat, och skrattat. Allt har varit kanon.. Känns lite extra skönt då  man hör att dom flesta har haft regn..
Torsdan när vi kom ut regnade det sen hade vi en 5 min skur på midsommarafton.. That´s it.. ;0)
När vi kom ut va det 17 grader i vattnet och idag innan vi åkte hem va det 22.. =) Jag och Nea bestämde oss för att stanna kvar lite längre när dom andra åkt för att ta oss ett dopp och sen finputsa det sista.. =)

 

TACK ALLA SOM VA DÄR !!!

Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen och leta fästingar.. 1 har jag hittat än så längre..

Det är jä-ligt skönt oxå att vi har fått hem ALLT från landet.. Bord, stolar, tält m,m.. Inget kvar som behöver hämtas..

Tror att min pasta är klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback