Avslutat första avsnittet av färjan

Full ös från morgon till kväll.. Gick upp vid 05.20 och nu är det dax att hoppa i säng... Dock tror jag det kan bli svårt att somna då det låter som att byggställningen är påväg in i lägenheten igen.. =)

Åkte till Solna idag och visade upp Jannes bil för jakan, sen bar det av till Kista för att hämta upp mamma, vi stannade till på Amigo och käkade middag sen bar det av in till stan och frisören.. Blev ett litet stopp på Kronobergs häktet för att lämna av lite saker till en gamal patient och jag måste säga, det är f-n inte så enkelt.. Endå har jag varit i kontakt med häktet i Norrköping innan och bestämt tid men tydligen hade inte det kommit fram.. Tur att man är förberedd och har med sig namn på alla inblandade och även personnr på personen som skulle ha grejerna.. Men det tog endå 25 min..

Nu har jag precis avslutat första avsnittet av färjan för säsongen och än så länge har  man klarat sig.. Hahaa*
Dax att tvätta bort sminket och krypa ner under duntäntäcket så kan väl ni hålla tummen för att ingen byggställning gör mig sällskap i sängen.. =)

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback