byggnadställning i sängen

Jaha ytterligare en arbetsdag framför sig... Än så länge har det flytit på väldigt bra.. =) Fått en hel del gjort..

Inatt vaknade jag och trodde allvarligt att jag skulle få besök av en byggnadställning i sängen. Shit va det blåste.. Lät som att den skulle lossna vilken sekund som helst... Men jag klarade mig.. =)

Har fått lite tankar på en sak nu som jag tror jag ska satsa på... Länge sen sist och att behöva se det varje dag gör ju inte saken lättare.. hahaa*.. ett nytt projekt framför mig med andra ord.. ;0)
Får se hur det blir/går med det..

Dax att få undan det jag håller på med innan lunch

* Stekt fläsk med raggmunk och lingon
* Lax wallenbergare med vittvinssås och potatismos
* Wokad biff med grönsaker på indonesiskt vis   Indonesiskt

Hmm blir svårt.. Inget som direkt lockar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback