Galapremiär

Blev en helkväll igår.. "Maskerad" hos Micke, mkt trevligt sen bar det av in till stan för min del för att möta upp Sara på Kellys.. Det va jag, Sara, Dolken, Rebecka och Katti.. Slutade med att vi hamnade på Pattan så va väl hemma runt sju-halv åtta.. =) Lite små trött om man säger så.. =)



Björne och Kärleksänglarna.. =)


Upp tidigt för att hjälpa morsan handla och nu sitter jag ny duschad och sprejad i soffan och funderar på att ta en liten powernap innan det är dax att bege sig in till stan igen..
Ikväll ska man på Galapremiär för nya Gayklubben Xplore... Ska bli riktigt trevligt faktiskt.. Lite spännande... Vad ska man ha på sig lixom ?? Jaja det löser sig..
Kanske blir en liten sväng förbi skansen och Earth Hour innan det är dax att bege sig till Mästersamuelsgatan men vi får se.. Halv åtta åtta är det sagt att jag ska möta Fia och Angelica iallafall..

Zzz Zzz Zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback