illamående

Blev inte så mycket film igår. Efter 1 timme gav jag upp när jag insåg att inte ens hälften av den va avklarad.. Mina ögonlockar ville bara inte hålla sig uppe.. Somnade ganska fort när jag släckt måste jag säga... =)

Vaknade i morse och allt var frid och fröjd. I höjd med Haga Norr kom det... Det där lilla hemska illamåendet...Kände mig åksjuk och va helt säker på att jag skulle vara tvungen att hoppa av bussen, men jag stod ut...
Nu sitter jag här på jobbet, illamående och frusen...
VILL INTE bli sjuk... För hur kul är det att ligga hemma nu, nu när man har folk springandes utanför fönstret som bankar och låter..
Får se ifall maten gör någon skillnad.. Kanske Te:et ger en lindrande känsla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback