"Lekstuga"

Våfflor igår hos mamma va supergott.. =) Blev lite över som jag tog med mig hem... ;0)

När jag precis hade kommit hem hörde Patrik av sig ang maskeraden ikväll så det va bara att springa upp till mamma och hämta dräckten han skulle låna.. Passade även på att låna hem lite saker till mig själv ifallatt jag inte hittar det jag söker..=) Sen får man ju se hur det blir med allt då det inte verkar som att folk är så himla sugna på att klä ut sig.. Inte ens en av dom som håller i det ?? (varför har man då maskerad tema om man inte själv vill klä ut sig ?)

Idag ska jag försöka jobba undan så mkt som möjligt på förmiddagen så det kanske kan finnas en liten chans till att jag kan få gå lite tidigare från jobbet då jag måste in till stan och handla innan jag åker hem, men det visar sig hur det blir med det..
Tror annars att det kanske kan bli en ganska "spännande" dag då vi verkligen har en "lekstuga"  här på jobbet för tillfället.. Hahaa*

Skepp å hoj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback