Xplore

Jag ligger lite fel till i tiden så den här dagen känns som att den bara har flygit iväg...

Hade trevligt igår. Tyvärr va det ganska mkt köer överallt som gjorde att man tappade suget lite, men det är sånt man får ta, va ju endå första kvällen..  =)
Måste säga att jag inte direkt va ute med värsta party gänget.. Den ena va segare än den andra.. Och igentligen borde det ha varit jag som va segast då jag kommit hem ganska sent/tidigt kvällen innan...
Va iallafall på Xplore, sen gick vi vidare till Harry B när sedan dom stängde gick jag och Micke tillbaka till Xplore och då va det inte alls lika långa köer..
Bästa med hela kvällen va nog att jag träffade Anders.. Inte sett honom på flera år
Annars måste jag säga att jag pratade med väldigt mkt trevliga människor.. =)

I morgon är det måndag igen och man har en ny  vecka framför sig... Ny tag, nya utmaningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback