Dagens gärning

Min dag har varit kanon hittils. Grillning på jobbet (måste faktiskt säga att det gick jävligt bra), första gången jag grillar till 30 pers.. =) Gott gott..

Gjort dagens gärning idag oxå.. ;0)
Igår satt det en katt på räcket utanför dörren på jobbet.. Den jama, jama och sprang här i stort sett hela dagen.. I morse kom katten tillbaka och jama, jama... Patienterna ville mata men vi sa nej då vi inte ville att den skulle bli fast här.. Efter ett tag får katten ett ep anfall och börjar skaka och spy med ögon stora som pingisbollar.. riktigt hemskt att se faktiskt och jag började nästan gråta... Efter ett tag blir den lugn men då ligger den i sina egna spyor med slem och spya rinande från munnen.  Ringde till polisen och efter ett tag kom det tre poliser och hämtade katten. Dom såg direkt att den inte mådde bra.. När polisen ställde ner buren gick den självmant in i buren så kändes som att den ville bli hjälp. Så nu fick den åka till katthemmet och bli undersökt av en läkare..

Nu är det dax att gå från jobbet.. =) Östersjön som gäller... Jag och TaraBanan... Kul, länge sen vi gjorde något sådant tillsammans BARA vi.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback